البوابةالرئيسيةس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 قصة حب يارب نفسي ف واحدة زيها بس مش زيها اوي

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
Blueeyes
ملكة جمال المنتدى
ملكة جمال المنتدى
avatar

انثى
عدد الرسائل : 613
العمر : 31
المزاج : الحمد لله على كل حال
اكسب حسنات :
مقاطعة :
تاريخ التسجيل : 25/03/2008

مُساهمةموضوع: قصة حب يارب نفسي ف واحدة زيها بس مش زيها اوي   الإثنين سبتمبر 15, 2008 10:48 am


قصه حب عنيفه بدات فى الطائره

كانت سحر المرشده السياحيه تتجه الى الاقصر فى الطائره وبينما كانت هناك مطبات فى الجو بدأت المضيفات وكابتن الطائره يتحدث للركاب
ويطمئنهم على الهبوط الجوى بينما كانت اعصاب الركاب ترتجف من الرعب والخوف
وبدأ الركاب يصدرون اصواتا عاليه مفزعه من الخوف فخرج لهم مساعد الكابتن الكوبايلوت ويحاول تهدأتهم فكانت اللحظه التى لم تستمر

الا ثوان و نظره فى عين سحر من مساعد الكابتن الجميل المحترم وما كان هناك اى نوع من التحدث ولا اى نوع من التعليقات الا ابتسامه فأذا وزعتها على العالم صار العالم كله
يبتسم من السعاده الغامره

وصلت الطائره لمطار الاقصر وعند نزول سحر من الطائره وجدت من يقول ويهمس فى اذنها حمدلله على السلامه

ونظرت خلفها وهى تقول الله يسلمك لتجد مساعد الكابتن ونظرات كانت فى قمه اللهيب والروعه وكأنها بمثابه الرجل يعانق السماء والقمر بين زراعيه

فقال لها ممكن رقمك عشان اطمن على صحتك بعد الخضه دى فى المساء فقال اوكيه وهما يضحكان مفيش مانع

وفى المساء رن الهاتف وترد سحر على التليفون فى كلمه واحده من مساعد الكابتن الرائع وهو يقول مش قادر ابعد اكتر من كده ممكن نتعشى

بعد شويه فى الشيراتون فقالت انت متسرع ومتهور فقال ايوه بالظبط كده يلا انا منتظرك فى اللوبى فى الفندق

وتقابل الاثنين وبدأت حوارات عنيفه من الكلمات والتعارف وكأن كل طرف خلقه الله للأخر

سحر عينها لاتنزل من السماء تترقب كل ثانيه حاله السماء والطيران وتتخيل ان حبيبها سوف يشاور لها من الطائره سحر باتت ايامها السبعه على متن السفينه
فى اجمل خواطر رومانسيه بين الهاتف وصوت حبيبها الذى ارتبطت روحها بيه انه الحب

سافرت للقاهره لمنزلها وعاشت حبها مع حبيبها

وفى يوم اتصل بيها فجرا وقال لها عندى ليكى خبر حيبسطك

انا يوم الاحد جاى اقابل بابا حبيبتى بحبك وانا الان طالع رحله لموسكو ادعيلى

سحر فرحه جد ا وقالت مش مصدقه بحبك بحبك فقال لسحر لا اله الا الله فقالت محمد رسول الله

واغلق كل منهم التليفون

وبعد ثوان اتصلت به مره اخرى سحر حتوحشنى فقال وانتى كمان استنى استنى رحلتك رقمها كام

فقال 169 فقالت على خيره الله

لم تعرف النوم سحر من أثار قبضه غريبه فى صدرها

الى ان حاولت تأخذ منوما ونامت واسيقظت على تليفونات فى المنزل وامها تقول اصحى يا سحر صحبتك بتتصل بيكى دى رابع مره

وترد مفزوعه سحر على الهاتف ايه يا نرمين فيه ايه اكلمى

نرمين مش حينفع اكلم انا جايالك وتصرخ سحر وتصرخ اكلمى و بطلى غلاسه فى ايه

وتقول نرمين افتحى التليفزيون على قناه الجزيره بسرعه

وتقول سحر استر يارب استر يارب

ويتجمع كل اهل سحر حول التليفزيون وأستيقظ من كان نائما من صراخ سحر الكل يسمعون الخبر عن مصرع جميع ركاب الطائره المتجهه الى ليننجراد

سحر اغشى عليها والدها يطلب الاسعاف سحر تدخل المستشفى حاله انهيار عصبى حاد

بكاء وعويل فى كل مكان

الاسره ارتدت ملابس الحداد

سحر لاتتكلم فاقده النطق


الهاتف يدق هاتف سحر فتمسك والده سحر بالهاتف الو مين حضرتك

ايوه يا طنط سحر فين انا كويس .. مش طيارتنا الى وقعت انا بخير فين سحر الام يغشى عليها ويمسك والد سحر ليتلقى المكالمه بالصبر والشجاعه
فيقول حمد لله على سلامتك يابنى ياما انت كريم يارب

ويضع والد سحر الهاتف على اذن سحر وتسمع الصوت

سحر انا عايش فتبكى وتنتبه للصوت وكأنه حلم فتبكى ويقول الاب الحمد لله يا بنتى مش طيارته الى وقعت دى شركه تانيه خالص

فتنتبه سحر وتعود لبيتها ويتقدم العريس الجميل وعندما عاد كانت اول مره فى حياتها تطير من الارض ليس بطائره بل بجسدها

وتعانق الحبيب وتقول بحبك ويقول بحبك وكان
فرح جميل

يارب تكون عجبتكم انا نقلتها ليكم لأنها بجد عجبتني جدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

_________________
اذا عجبك موضوع من مواضيعي..لا تقل لي شكراً
و لكن أدعو لي (في ظهر الغيب) بالآتي
اللهم اغفر لها ما تقدم من ذنبها و ما تأخر..
اللهم بارك لها في عمرها ...
و احسن خاتمتها...
واجزها الجنة هي وأهلها والمسلمين كلهم أجمعين
وارزقها انسان يقدرها هي وقلبها بالحلال
ولكم بالمثل إن شاء الله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://7iaty.yoo7.com
سفير الحب
الوصيف الأول
الوصيف الأول
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 692
العمر : 31
المزاج : ربنا وحده العالم بحالى
الدولة :
اكسب حسنات :
مقاطعة :
تاريخ التسجيل : 15/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: قصة حب يارب نفسي ف واحدة زيها بس مش زيها اوي   الجمعة سبتمبر 19, 2008 5:35 pm

والله قصه جميله جدا ومشوقه جدا يارب ربنا يوفقك مع الانسان الى يقدرك ويقدر يسعك ويتمم عليكم ان شاء الله

_________________
احبك وسأظل احبك مدى عمري على هذه الارض وفي هذه الحياة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://7iaty.yoo7.com
 
قصة حب يارب نفسي ف واحدة زيها بس مش زيها اوي
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
حياتي :: .•°ღღ °•. الركن الاجتماعي.•°ღღ °•. :: حبيبى يا عاشق :: القصص والحكايات-
انتقل الى: